Tuesday, March 8, 2011

...kenapakah...???

once upon a time.. ketika aku sedang mencuri masa.. dimana aku sepatut nya studi.. sebab sok ade exam...wakakaka~  tapi aku on9 gak.. ade aku kesah sok exam..?? haha..
aku  TERjumpa satu gambar ni...
but why ????!!!
why dis picture ???
why at dis moment...????
ketika di saat aku ngah bankrupt baru nak jumpa gamba ni..??
kecewa.. seyh ...!!  ( =.=' )

waaahhh~ cool stuff bebeyh ! ! ! spechless doe....
oh macbeth ! bile lah aku nak dpt kau..


                                                                    2 thumbs up ! !

   3 word...  GORGEOUS . SMART . TERBAEK ! ! !

waaaa~ sangat2 chantek... 
bile nak dapat nieyh...????
nak kasut kaler itam tuh ! ! ! 
chantek...!!! :'(
sape y bermurah hati nak bagi...???
angkat tgn !!!!

kwn 1 : x de kasut lain ke kau nak admirer ?
aku     :  ade . MACBETH . MACBETH . MACBETH . N B.U.M ... nape ?? kau nak bagi aku eh ??? hahah
kwn 1 : pfffftt... =.='


oh macbeth ! wait 4 me dear ! one day i'll get u ... just wait n see sygs ! ! hoho.

p/s : sori frenz . i'm not de one with wedges  . . . officially not my style.. oh pellllisss...!!!

No comments:

Post a Comment